
Úvodní stránka > Návod a VOP rezervací
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) se řídí zákony ČR
a jsou platné a účinné od 1.1.2020;
firma: Petra Bartošová, tel: 737 64 77 98, petra@faynfit.cz, IČO: 46445641
- kreditní systém
- NELZE platit hotově u instruktora
- VŽDY nutná rezervace na lekci
- místo PERMIC bonus za dobití kreditu
- cena za lekci se může lišit i dle instruktora a času konání
(nižší cena je v méně vytížených časech, u nových instruktorů...)
V rezervačním systému si můžete nabízené lekce sami rezervovat nebo rušit.
Pravidla rezervace
Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému.
Podmínky registrace
Před provedením registrace si přečtěte podmínky rezervace a provozní řád. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem, souhlasíte s dodržováním provozního řádu. Registraci může provést každý, kdo chce využívat služby provozovny. Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo Vámi založenou registraci zrušit.
Registrovat (a pak přihlašovat) se můžete: Facebook účtem nebo Google účtem nebo emailem
V provozu jsou samostatné rezervační systémy pro
1. Fit&Jumping Česká Třebová
2. Walking Česká Třebová + Faynfit Ústí nad Orlicí - NG nová Louže
Pokud navštěvujete lekce v obou fitkách, musíte se registrovat do obou rezervačních systémů a dobít si kredit v obou rezervačních systémech. Bohužel to z důvodu EET nešlo sloučit do jednoho rezervačního systému.
Odkazy:
1. Fit&Jumping Česká Třebová
Pro registraci Facebook, Google účtem klikněte zde a pak na “Přihlásit” v pravém rohu
Pro registraci emailem Fit&Jumping Česká Třebová - klikněte zde
2. Walking Česká Třebová + Faynfit Ústí nad Orlicí NG Nová Louže
Pro registraci Facebook, Google účtem klikněte zde a pak na “Přihlásit” v pravém rohu
Pro registraci emailem Faynfit + Walking Česká Třebová - klikněte zde
Postup registrace
Registraci provedete na stránkách rezervačního systému.
Po otevření stránky z přijatého odkazu, klikni na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení Vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena. O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email.
O některých službách (např. přesun na lekci z pozice náhradníka) budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.
Rezervační systém je kreditní, což znamená, že každý uživatel, který bude chtít využívat nabízených aktivit, si musí v předstihu rezervace zajistit dostatečnou výši kreditu na svém účtu. Bez dostatečného kreditu Vám systém neumožní provést rezervaci. Pamatujte prosím, že bankovní převod z jiné banky než FIO (pokud máte účet u FIO, tak je převod a připsání kreditu otázkou minut; Česká Spořitelna, Moneta, ČSOB pokud zadáte "okamžitý převod" jsou kredity přisány tentýž den) jinak může trvat 1, i 2 pracovní dny - dobijte si, prosím, kredit v předstihu.
Podmínky rezervace
Rezervaci může provést pouze registrovaný uživatel. Rezervaci je možné provést nejpozději do 15 min. před zahájením aktivity.
Postup rezervace
Přihlaste se do rezervačního systému => v kalendáři si vyberte aktivitu => nastavte kurzor myši na vybranou aktivitu – NENÍ TŘEBA KLIKAT, po zobrazení pole "ZÁVAZNĚ REZERVOVAT" klikněte na "ZÁVAZNĚ REZERVOVAT" => zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout => okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru.
V okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci.
Pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených uživatelů, v rezervačním okně, bude svítit červený nápis „Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x“ V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.
Je-li u lekce napsáno 10/10 znamená to, že je plně obsazena. Např. 6/10 znamená, že je obsazeno 6 míst a 4 jsou volná.
V případě, že je hodina již obsazena, můžete se zapsat na čekací listinu jako náhradník. Když někdo svou rezervaci zruší a vy budete v pořadí, automaticky vás na cvičení zařadíme. Pozor, sledujte Váš email, protože Vaše automatické zařazení na hodinu může proběhnout do 8 hodin před začátkem.
V Ústí nad Orlicí, Č. Třebové a hodiny walkingu (Č. Třebová) probíhají od 4 osob (nebo je minimální počet cvičících uveden u hodiny), pokud není v rozvrhu uvedeno jinak!
Je-li uvedena minimální obsazenost, sledujte prosím Váš email. HODINA SE RUŠÍ AUTOMATICKY, POKUD NENÍ obsazena MINIMÁLNÍM počtem uvedených cvičících 8 hodin před jejím začátkem. V případě zrušení Vám zašleme email.
Podmínkou pro rezervaci je dostatečný kredit na zákaznickém účtu - jednu rezervaci je možné provést do minusu!
Podmínky zrušení rezervace - penalizace
V případě, že nemůžete na rezervovanou hodinu dorazit, zrušte prosím svoji rezervaci ihned, jak víte, že nedorazíte, aby se dostalo na uživatele čekající na čekací listině.
Bez penalizace můžete rezervaci zrušit nejpozději 8 hodin před cvičením - u každé lekce je uvedeno, do kdy je možné rezervaci zrušit bez penalizace.
V případě zrušení rezervace méně než 8 hodin před začátkem vám bude odečtena plná cena z kreditu, i když se na hodinu nedostavíte.
Postup zrušení rezervace
Přihlaste se do rezervačního systému => nastavte kurzor myši na aktivitu v kalendáři Tělocvična, na kterou jste přihlášení - NENÍ TŘEBA KLIKAT, po zobrazení pole "ZRUŠIT REZERVACI" klikni na " ZRUŠIT REZERVACI ".
Okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE – toto se zobrazí v případě, že zrušení provedete až po nastaveném intervalu pro bezplatné zrušení. Penalizace znamená stržení kreditu – viz podmínky pro penalizaci
V okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace.
Při včasném zrušení rezervace se Vám odečtený kredit automaticky vrací zpět.
Ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených uživatelů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Kredit je automaticky přiřazen zpět na Váš účet. Systém provádí kontrolu 8 hodin před časem zahájení aktivity. O zrušení lekce Vám bude zaslán email.
Podmínky náhradníka
Pokud se přihlásíte jako náhradník v době kratší než 8 hodin před začátkem lekce, nedojde k automatickému přesunutí na uvolněné místo aktivního uživatele, přijde Vám email a musíte se na lekci přihlásit - potvrdit účast.
Pokud se uvolní místo na vybrané aktivitě před časovým limitem 8 hodin, systém Vás automaticky přesune z náhradníka do aktivního uživatele a je Vám automaticky stržen kredit.
Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu
Kredit se dobíjí online - převodem - pokud máte účet u FIO, tak je převod a připsání kreditu otázkou minut; Česká Spořitelna, Moneta, ČSOB pokud zadáte "okamžitý převod" jsou kredity přisány tentýž den) jinak může trvat 1, i 2 pracovní dny - dobijte si, prosím, kredit v předstihu.
Minimální částka pro dobití kreditu je 100,- Kč.
Při dobití nižší částky než 500,- Kč je platnost 2 měsíce a platnost stávajícího kreditu se tímto dobitím neprodlužuje.
Při dobití nad 500,- Kč je platnost kreditu 6 měsíců a současně se prodlouží platnost stávajícího kreditu - pokud jste nějaký měli.
Při dobití kreditu bankovním převodem:
nad 1000,- Kč získáte navíc 5%
nad 2000,- Kč získáte navíc 10%
Při zůstatku kreditu pod 200,- Kč Vám bude zaslán informační email.
Pokud budete platit převodem, je NUTNÉ dodržet číslo účtu a variabilní symbol, který systém vygeneruje, aby se kredit připsal na Váš účet!
Variabilní symbol je Váš unikátní, ale zůstává stejný - můžete pak v bance jen zopakovat platbu.
Doporučujeme použít CTRL+C a CTRL+V nebo využít platbu pomocí QR kódu.
Postup dobití kreditu:
Po přihlášení: v levém sloupci klikněte na "Dobít kredit"
A poté klikněte na "Dobít kredit převodem z účtu"
Otevře se Vám okno s informacemi k platbě, č.účtu, VS.
Je tam i QR kód pro platbu, který můžete naskenovat telefonem a zaplatit z mobilu, pokud máte nainstalovanou bankovní aplikaci.
Kliknutím zde si můžete zobrazit náhled obrazovky, kde kliknout.
Kredit je možné dobít i pomocí faktury od zaměstnavatele. Doklad pro zdravotní pojišťovnu si můžete vytisknout ve svém profilu.
Je možné využívat i Multisport kartu - po registraci nám pošlete email s číslem Multisport karty, nastavíme ji v systému, ale i pak je nutné se s ní prokázat před začátkem lekce. Multisport nelze uplatnit na prodloužené lekce a kurzy.
Pokud chcete některou z těchto možností využít, kontaktujte nás na emailu: pavel@faynfit.cz
Jak nastavit slevu pro děti, studenty a seniory
Nabízíme slevy pro děti, studenty a seniory - sleva se Vám zobrazí sníženou cenu při rezervaci lekce.
- Děti do 15. narozenin - 50%,
- Senior od 60. narozenin - 20%,
- Student do 18. narozenin -20%, poté na základě potvrzení o studiu, ISIC.
Pokud chcete některou z těchto slev využít, musíte v systému zadat datum narození a požádat emailem o nastavení slevy. Studenti nad 18 let, zašlete prosím do emailu potvrzení o studiu, nebo ISIC. Sleva je nastavena jen na dobu v potvrzení/ISIC nebo u dětí do dosažení 15. roku.
Kontaktujte nás na emailu: pavel@faynfit.cz
Kredit nelze vrátit v penězích, je nutné jej vyčerpat.
Fotografie či videa pořízená v našich prostorách lze používat jen pro osobní potřebu.
Pokud chcete fotografii, či video pořízené v našich prostorách použít pro podnikatelské, reklamní, prezentační účely, kontaktujte nás - bez našeho souhlasu je takové užití zakázáno.
Základní informace
1.1 Pečlivě si prostudujte VOP v registraci na stránkách https://jumping-trebova.inrs.cz nebo v Aplikaci Fit&Jumping (dále též jen „Fit&Jumping“) a rezervování služeb (dále též jen „Rezervace“ nebo „Rezervační služby”). Jak je uvedeno dále, registrací či provedením rezervace potvrzujete, že jste tyto VOP četli, porozuměli jejich obsahu, nemáte k nim výhrady a vyslovujete s nimi souhlas; současně se tyto VOP stávají smluvním ujednáním mezi vámi a Provozovatelem Petra Bartošová, Horní Dobrouč 17, 561 02 Dolní Dobrouč, IČO: 46445641 (dále jen „Fit&Jumping”).
1.2 Používáním stránek https://jumping-trebova.inrs.cz (včetně jejich obsahu) a/nebo produktů a/nebo služeb Fit&Jumping souhlasíte s následujícími Podmínkami, jakož i s jakýmikoli dodatky a revizemi a změnami těchto Podmínek. Pokud nesouhlasíte s těmito Podmínkami nebo jimi nechcete být vázáni, nepoužívejte stránky, produkty nebo služby Fit&Jumping.
1.3 Rezervační služby Fit&Jumping dávají registrovaným uživatelům (dále jen „uživatelé”) možnost snadné a rychlé rezervace, služby nabízené prostřednictvím aplikace Fit&Jumping. Tyhle VOP se vztahují na každou osobu, která užívá Stránky. Vstupem na Stránky vyjadřuje uživatel Stránek souhlas s Podmínkami.
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli revidovat nebo upravit tyto VOP podle svého uvážení, aby reflektovaly změny právní, technické či jakékoli jiné změny ve statusu quo. Nejnovější aktualizovaná verze této smlouvy je k dispozici na webových stránkách https://jumping-trebova.inrs.cz, poskytovatel není povinen oznámit uživatelům aktualizaci Podmínek.
Ujednání
Poskytovatel není zodpovědný za škody způsobené uživateli nebo třetí straně nebo za škody na jejich hardware, ke kterým došlo v přímé, nepřímé nebo náhodné souvislosti s použitím našich služeb a/nebo produktů, a to včetně skrze stažené materiály. Nejsme zodpovědní za škody, které vznikly uživateli nebo třetí straně jako důsledek nemožnosti používat naše služby a/nebo produkty a/nebo stránky, ani za přímé nebo nepřímé spojení s takovou skutečností. Vaše využití těchto služeb je kompletně na vašem uvážení a na vaše riziko a jen vy jste zodpovědný za jakékoli škody způsobené vašemu počítači nebo jinému zařízení nebo za jakoukoli ztrátu dat, způsobenou stažením jakýchkoli materiálů.
Výslovně rozumíte tomu a souhlasíte s tím, že vaše užití stránek, služeb a produktů Fit&Jumping je zcela na vaši zodpovědnost a že stránky, služby a produkty Fit&Jumping jsou poskytovány „tak, jak jsou“ a jsou „dostupné tehdy, kdy jsou dostupné“. Dále souhlasíte s tím a berete na vědomí, že nejsme zodpovědní za dostupnost a/nebo funkčnost jakékoli části, kterou poskytuje některá ze třetích stran a které jsou přístupné skrze stránky Fit&Jumping.
POVINNÉ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
1. Tento článek VOP je účinný pouze vůči Registrovanému uživateli, který je
spotřebitelem. Ustanovení uvedená v tomto článku VOP se nevztahují
zejména na podnikatele-živnostníky nebo obchodní společnosti.
2. Provozovatel tímto informuje Uživatele, že:
2.1 adresa pro doručování písemností Provozovatele je shodná s výše uvedenou adresou sídla Provozovatele;
2.2 telefonický kontakt Provozovatele je 737 64 77 98;
2.3 adresa Provozovatele pro doručování elektronické pošty je: petra@faynfit.cz;
2.4 k užívání Aplikace je třeba přístup k síti internet a internetový prohlížeč
jakéhokoliv druhu;
2.5 Uživatel má právo od Smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a kdykoliv;
2.6 údaje o uzavření Smlouvy včetně těchto VOP jsou uloženy v databázi
Aplikace a Uživatel k nim má přístup prostřednictvím stránky
https://jumping-trebova.inrs.cz;
2.7 Uživatel má možnost zjistit chyby kontrolou v Uživatelském účtu;
2.8 Pokud uživatel uskuteční platbu kreditu bez správného VS (variabilní symbol) má Provozovatel nárok na uhrazení nákladů 100,- za dohledání a připsání této platby na uživatelský účet;
Odstoupení od smlouvy a záruka vrácení peněz
Uživatel - zákazník právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, tj. od doručení zvolené a zakoupené služby. Zrušení je potřeba zaslat emailem, který zároveň potvrzuje uhrazení konkrétní ceny za konkrétní službu. Pokud ovšem v průběhu těchto 14 dnů započalo zákazníkem čerpání konkrétních vstupů a využívání konkrétních služeb, tak možnost vrácení peněz zaniká.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Oznámení o odstoupení od smlouvy musí obsahovat: jméno, příjmení, adresu, email, text: „Odstupuji od nákupu této (konkrétní název) služby.“
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
Důsledky odstoupení od smlouvy Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Uživatel je povinen dodržovat tyto VOP, které jsou též součástí Smlouvy, a platné a účinné právní předpisy České republiky.